12.03.2017 г.

Препоръка от Соня Арнаудова: Получих от курса това,което очаквах и много повече






















Получих от курса това,което очаквах и много повече...Бях преведена умело през най-популярните програми за дизайн.Спокойно, с лекота, завладяващо и точно отговаряне на безбройните ми въпроси, Панайот откри нова и огромна сфера за реализация пред мен,
успя да запали пламъчето на твореца и да ме увери,че  не съм сама и винаги мога да разчитам на неговата помощ в новите си начинания.
Курсът не е само получаване на информация,но и създаване на нови приятелства, подкрепа и вдъхновение....
Благодаря на Панайот за всеотдайността!
Благодаря на Деси и Крис за приятно прекараното време и идеите, с които ме вдъхновиха!
Успех на всички!


Снимки Маретта, Соня и Коко

Проекти Соня
___________

За мен беше истинско удоволствие да уча Соня, Крис и Деси. Благодаря Ви за доверието!!!