8.04.2014 г.

Инна Несторова: Завършила съм Политехническа гимназия с разширено изучаване на изобразително изкуство. След което завърших като бакалавър по Изобразително изкуство в Софийски Университет.

Казвам се Инна Несторова, на 29 години, от София.
Започнах да изучавам изобразително изкуство още в пети клас.
Завършила съм Политехническа гимназия с разширено изучаване на изобразително изкуство. След което завърших като бакалавър по Изобразително изкуство в Софийски Университет.
 Като част от моето обучение в университета, бяха и часовете по
 графичен дизайн, които се оказаха и най-интересните за мен.
 От този момент насам имам изключително голям интерес към
 графичния дизайн и знам, че това е, с което бих искала да се
занимавам и в бъдеще.
В момента посещавам разширени курсове по графичен дизайн.
Притежавам добри комуникативни умения, умея да се сработвам
добре с всякакъв вид хора и да работя добре в екип, придобити
от опита ми в чужбина. Също така съм отговорна, умея да върша
няколко задачи едновременно и да работя под голямо напрежение.

За контакт: inna_nestorova@abv.bg